DUK

PRIEŠ ATLIEKANT UŽSAKYMĄ

 

 

  1. Ar aš galiu patikslinti siuntos paėmimo laiką?

 

Siuntos, kurių užsakymas yra patvirtinamas iki 11:00 val., dažniausiai yra surenkamos tą pačią darbo dieną iki 17:30 val. Siuntos, kurių užsakymas patvirtinamas vėliau negu 11:00 val., dažniausiai yra surenkamos sekančią darbo dieną iki 17:30 val. Importo atveju, Economy (žemės transportu) siuntos dažniausiai surenkamos sekančią darbo dieną . Skiltyje papildoma informacija Jūs galite nurodyti pageidaujama siuntos paėmimo laiko intervalą (pvz.: “pageidauju, kad siuntą paimtu rytoj 2011-02-15 tarp 13:30 ir 15:30 val.). Intervalas turi būti bent 2 valandos.

 

  1. Ar siunta privalo būti įpakuota?

 

Taip-visos siuntos privalo būti įpakuotos taip, kad transportavimo metu nebūtų pažeistos. Siuntas galima siųsti dėžėse, popieriniuose paminkštintuose vokuose, apvyniotas plėvele ar kitose pakuotėse. Už įpakavimo kokybę ir dėl šios priežąsties transportavimo metu atsiradusius pažeidimus atsako siuntėjas. Daugiau informacijos apie siuntų tinkamą ir netinkamą pakavimą rasite čia.

 

  1. Ar reikia siuntą pažymėti?

 

Ant siuntos, aiškiai matomoje vietoje, užklijuokite kortelę su siuntėjo (Jūsų) ir gavėjo duomenimis. Gavėjo rekvizitai privalo būti pilnai užpildyti (įmonės pavadinimas-jeigu siunčiama juridiniam asmeniui, kontaktinio asmens vardas ir pavardė, pilnas adresas su pašto kodu, kontaktinio asmens telefono numeris).

 

  1. Ką daryti, jeigu nežinau kiek tiksliai sveria mano siunta?

 

Už siuntos svorio nurodymą užsakymo metu atsako siuntėjas. Svorį reikia nurodyti didesnį, negu yra faktinis pvz.: siunta sveria 5,5 kg – lentelėje reikia nurodyti svorį “6 kg”; siunta sveria 9,8 kg – lentelėje reikia nurodyti “10 kg”; siunta sveria 10,1 kg – lentelėje reikia nurodyti “11 kg”. Kiekviena siunta yra iš naujo sveriama siuntų terminale ir svoriui viršijus nurodytąjį – siunta grąžinama siuntėjui. Pinigai už siuntos gabenimą nėra grąžinami.

 

  1. Ar yra galimybė siųsti siuntą i valstybę, nesančią pateiktame sąraše?

 

Taip tokia galimybe yra. Mes bendradarbiaujame su didžiausiomis siuntų gabenimo kompanijomis ir galime pristatyti Jūsų siuntą i bet kurią pasaulio vietą. Jeigu Jūs pageidaujate siųsti siuntą į valstybę, nesančią pateiktame sąraše, prašome su mumis susisiekti el. paštu ir pateiksime Jums siuntos gabenimo pasiūlymą.

 

 

 

ATLIKUS UŽSAKYMĄ

 

 

  1. Ar mano siunta yra draudžiama?

 

Visos tarptautinės siuntos yra draudžiamos vežėjo civilinės atsakomybės draudimu (CMR draudimu). Remiantis 1956 m. CMR konvencija, CMR draudimu apdraudžiama vežėjo civilinė atsakomybė, kai kroviniai vežami tarptautiniais keliais. Draudimo bendrovė perima vežėjui keliamas pretenzijas bei apmoka patirtus pretenzijos reiškėjo nuostolius, jei transportavimo metu nukenčia gabenami kroviniai ir pagal CMR konvenciją už patirtus nuostolius yra atsakingas vežėjas. Tačiau kompensacija negali būti didesnė kaip 8,33 atsiskaitymo vieneto už kiekvieną trūkstamą kilogramą bruto svorio. Jeigu pageidaujate papildomo draudimo būtent Jūsų pasirinktai siuntos vertei – prašome prieš siunčiant siuntą su mumis susisiekti ir aptarti draudimo sąlygas ir galutinę visos siuntos pervežimo kainą, įskaitant ir siuntos draudimą. Draudimo suma yra 2 (du) procentai nuo siuntos vertės, bet ne mažiau kaip 15 (penkiolika) eurų.

 

  1. Kiek laiko trunka siuntos kelias iki gavėjo?

 

ES šalyse (Economy žemės transportu) paprastai siunta pasiekia gavėją per 3-6 darbo dienas. Baltijos šalyse (Latvija, Estija, Lenkija) per 2 darbo dienas. Express (oro transportu) servisu, siuntos Europoje keliauja 1-2 darbo dienas, į/iš JAV, Kanada, Rusija, Kinija 3-5 darbo dienas. Pasirinkus konkretų maršrutą, prie pasirenkamo serviso (Economy arba Express), sistema automatiškai suskaičiuos ir pateiks preliminarų tranzito laiką.

 

  1. Ar yra galimybė atšaukti siuntos užsakymą?

 

Jeigu neteisingai įvedėte duomenis ar nusprendėte atšaukti siuntos siuntimą, kaip įmanoma greičiau apie tai informuokite mus el. paštu arba telefonu. Mes atšauksime kurjerį ir grąžinsime Jūsų pinigus už siuntos gabenimą (grąžinama pinigų suma atskaičius banko mokesčius 5% nuo sumos). Jeigu siunta jau yra paimta ir iškeliavo i terminalą, siuntimo atšaukti nebegalima.

 

  1. Ar galiu sekti savo siuntą?

 

Taip, visos siunčiamos siuntos turi savo unikalius brūkšninius kodus, kuriuos įvedus i mūsų siuntų sekimo sistemą – matysite kur šiuo metu randasi Jūsų išsiųstos siuntos. Jeigu sistema nieko nerodo, gali būti, kad Jūsų siunta dar neužregistruota terminale. Tokiu atveju prašome šiek tiek palaukti ir po kurio laiko pabandyti dar kartą arba susisiekti su mumis el. paštu.